Angajament de calitate (SLA) hosting

Daca serviciul dumneavoastra de hosting, server virtual sau dedicat este afectat de un downtime sau o lucrare de mentenanta care nu a fost anuntata cu minim 1 ora in avans, va vom oferi o compensare pentru nefunctionalitate astfel:

– nefunctionalitate intre 0 si 44 minute (0.1% din luna) – nu se ofera compensare

– nefunctionalitate peste 44 minute – pentru fiecare 1 ora de downtime va oferim 3 zile de hosting gratuit (vom prelungi scadenta serviciului de hosting contractat cu 3 zile)

 

Limita maxima pentru compensare este de 1 luna (30 de zile calendaristice) adaugata in mod gratuit serviciului afectat de downtime. Disponibilitatea serviciului se masoara pentru o luna calendaristica, excluzand perioadele de mentenanta anuntate in prealabil de catre Skale Web Tech.

 

Pentru a beneficia de compensare, clientul trebuie sa trimita o solicitare catre Skale Web Tech SRL in maxim 14 zile de la incident, iar downtime-ul trebuie sa fie confirmat de echipa noastra tehnica.

Pentru serverele virtuale sau dedicate, disponibilitatea se masoara prin raspunsul serverului la interogarea ping.

 

Compensatiile nu se ofera pentru:

– cazuri de forta majora

– indisponibilitatea functionarii site-ului din motive ce tin de client (erori in site, malware, virusi, atacuri DDOS, Flood, alte atacuri informatice asupra site-ului clientului) sau a softurilor folosite de acesta.

– disfunctionalitati ale retelei de internet nationale sau externe, in afara retelei datacenterului nostru

– disfunctionalitati servere DNS care nu sunt controlate de Skale Web Tech SRL

– probleme de acces ale clientului prin FTP,POP, IMAP, SMTP, IP-uri blocate in firewall

 

Skale Web Tech SRL ofera garantii si nu ne asumam raspunderea pentru nici o dauna, pierdere de profit, beneficii nerealizate, ratarea unor oportunitati sau orice alte pierderi suferite de client sau de alte terte persoane, in mod direct sau indirect.