Ca si posesor al unui cont de hosting ajungi sa preciezi cu adevarat un suport tehnic de calitate atunci cand te lovesti de o problema pentru care nu ai rezolvare, iar firma ta de hosting iti da raspunsuri generale care nu rezolva problema, te trimite sa cauti suport in alta parte sau mai grav nu iti raspunde.

Noi la Skale Web am invatat ca ca un suport de calitate prin care ajutam cu adevarat clientul este cheia unei relatii pe termen lung care ne va aduce beneficii atat noua cat si clientului nostru.

La Skale Web utilizam 5 canale prin care comunicam cu clientii nostri si le oferim suportul de care au nevoie in utilizarea zilnica a serviciilor de hosting, inregistrare si administrare domenii sau alte servicii conexe.

1. Suport oferit prin intermediul sistemului de tikete

Prin intermediul tiketelor va oferim suport tehnic dedicat. Fiecare tiket primeste automat un numar de inregistrare si este disponibil in contul dumneavoastra de client. Astfel puteti consulta oricand istoricul suportului primit din partea noastra.

Recomandam folosirea sistemului de suport prin tikete atunci cand intampinati probleme tehnice dificile si complexe.

2. Suport oferit prin intermediul chatului

Suportul prin intermediul chatului reprezinta o forma de interactiune directa cu echipa noastra. Daca aveti nevoie de informatii legate de serviciile noastre sau aveti o problema tehnica care necesita suportul nostru ne puteti contacta pe chat.

3. Suportul telefonic

Pentru ca interactiunea umana directa este extrem de importanta noi oferim suport telefonic clientilor nostri. Pentru ca nu ne place nici noua sa stam sa asteptam chiar si o jumatate de ora pana suntem preluati de un operator, incercam de fiecare data sa raspundem cat mai repede clientilor nostri.

4. Articole si tutoriale detaliate despre hosting si domenii disponibile in zona contului de client

Ne folosim experienta acumulata pentru a va oferi tutoriale si articole tehnice cat mai detaliate si usor de folosit. Categoriile tutorialelor variaza de la optiunile si functiile din cPanel, la optiunile contului de client si pana la solutii tehnice pentru administrarea paginilor dezvoltate pe diverse platforme cum ar fi WordPress sau Joomla.

La momentul in care am scris acest articol avem peste 60 de tutoriale in Biblioteca Noastra de Cunostinte, dar echipa noastra adauga zilnic noi tutoriale utile. Daca aveti sugestii legate de tutorialele pe care ati dori sa le gasiti aici va rugam sa ne spuneti si vom tine cont de parerea voastra.

5. Blogul de hosting Skale Web

Consideram blogul un canal de comunicare important. Aici publicam atat articole tehnice, stiri din zona de hosting sau securitate online, cat si oferte pentru serviciile de hosting sau inregistrare domenii. Ocazional avem si articole de tip guest posting de la diversi parteneri ai nostri pentru a va oferi cele mai utile informatii.

Asteptam comentariile voastre la articolele postate pe blog si sugestii legate de articole.