Unul dintre cele mai populare instrumente de analiza si targetare pe care marketerii online au inceput sa le utilizeze este Facebook Pixel-ul. Acesta este un instrument de analiza la fel ca si Google Analytics doar ca acesta este detinut si utilizat de Facebook. Pixelul are scopul de  a urmari vizitatorii de pe site-ul dvs. Aceste date va pot ajuta sa urmariti ce fac vizitatorii site-ului dvs precum si cum puteti obtine si mai multe informatii despre publicul dvs, sau sa faceti remarketing. Cel mai simplu exemplu de retargetare este: daca ati cautat un produs si ulterior ati inceput sa vedeti reclame la acel produs afisate pe pagina dvs de facebook,acesta este datorita monitorizarii pixelului Facebook.

Daca sunteti o firma care vrea sa vanda produse prin Facebook, datele furnizate de acest instrument se pot folosi pentru ca reclamele dvs sa se afiseze persoanelor potrivite si pentru a construi audiente mult mai mari pentru produsele sau serviciile voastre.

Avantajul utilizarii pixelului Facebook consta in faptul ca exista mai multe moduri prin care se pot folosi datele preluate pentru a va imbunatati strategia de publicitate pe Facebook. Datele preluate pot fi utilizate pentru a va adresa persoanelor potrivite astfel puteti gasi clienti noi, va puteti creste vanzarile si va puteti masura rezultatele reclamelor pentru a afla cat de mult succes are o reclama.

Pentru a implementa pixel Facebook, exista doua metode diferite. Se poate adauga codul manual, aceasta optiune este o abordare mai usoara pentru incepatori. A doua optiune este folosirea plugin-ului. Avantajul acestei metode este posibilitatea de a va personaliza mai mult platforma de WordPress. Acesta este folositor pentru magazinele de eCommerce deoarece are integrat plugin-urile WooCommerce si Easy Digital Downloads care poate transforma site-ul dvs intr-un magazin online.

Din ce in ce mai multi oameni folosesc Facebook-ul in fiecare zi pentru a fi conectati cu mediul online. Utilizand pixell Facebook pe site-ul dvs WordPress, se pot viza in mod special clienti cu ajutorul unor campanii publicitare personalizate care va vor ajuta sa va mariti afacerea dvs si in mediul online.